GypsyRose

Taking the long way around

jag ar inte dod

Publicerad 2010-01-07 23:42:40 i

Men jag har sa rackarns mkt for mig, att jag snart gar at. Om 3 dagar ar jag lite hemlos, jag ar snorpank, rakningar ska betalas o hejsan hoppsan vad jobbigt allt blev.

Men! Som vanligt ar det sunny side up for den har Ingvarsdotterskan. Igar stod Karlsson m MaPa i mitt cafe och stralade sadar vackert som bara hon kan, och mitt gamla rovarhjarta blodde. Kramkalas, fikapartaj o catching up stod pa schemat, och karlsson hangde pa mitt cafe mest hela kvallen.

Imorrn kommer Strumpan
, och da kommer jag ma som bast, med mina tjejer hos mig igen, iallafall for ett tag.
Tank om man skulle flytta med dem ner till Nelson sen? Men neee, det vet vi hur det skulle ga. Ingvarsdotter skulle fa krupp!

I forrgar slangde jag ivag hemtentan, idag tankte jag skriva klart ett par inlamningsuppgifter, o nu maste maste maste jag fortsatta leta lagenhet o sen springa till banken \, for sen borjar jag jobba, o sen kommer Karlsson o Mike, o sen ikvall ar det utgang med mitt Asian Team m Lulu i spetsen. Hon har fyllt ar, slutat som manager pa mitt cafe o pa mandag drar hon till Kina. Och dit kan inte jag folja henne, jaaaaaklarns pengar jamnt!!!

Jag tanker pa er alla darhemma,
och jag vet att ni tanker pa mig. Allt ordnar sig, det ar bara lite kaos just nu. Men ni kanner mig, jag ar, som AL sager, en katt som alltid landar pa fotterna.

TACK Inger och Ingvar for det superfina julkort jag fick av er for ett par dagar sen! Blev sa himla glad o rord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela