GypsyRose

Taking the long way around

tillkannagivande

Publicerad 2010-02-19 06:21:01 i

Jag har fatt ett frieri, och det kan handa att jag tackar ja. Jag, jag vill mest bara forvarna, sa att ni inte, och jag tanker mest pa min mamma har, far en chock nar jag kommer hem som fru McEntire.

 

Far JAVISSST ar det Glen som friat. Herregud, vi ar inte kloka. Jag vill aka till Sydney pa honeymoon, men dit verkar det mest som om jag far aka ensam. Jag vill borja leta klanning, men Glen fnyser och sager att sant dar tjafs behovs inte.

 

Han gar runt och kallar sig sjalv Man Glen Ingvarsdotter, och idag kom det ett text:

“Hey brollop! One year since we first met today, yahoo!”

(alltsa, det dar med brollop, han KAN mena fru ocksa, jag ar inte sa saker.)

 

Det basta med hela baletten forutom att jag far obegransat tilltrade till NZ och han vice versa till Sverige, ar att vi bada for en akta half som inte bryr sig namnvart om den andre hanglar runt lite.

“And besides, I can brag about my young Swedish wife!”, sager Glempa.

 

Vad sager ni? Har jag klartecken hemifran?

Kommentarer

Postat av: Bergwall

Publicerad 2010-02-19 08:32:34

hahaha klartecken härifrån. Ni kan adoptera mig! :)

Postat av: Ewelina

Publicerad 2010-02-19 16:17:35

Kör på=)Bara vi får se kort=)KRAMIS

Postat av: A-L

Publicerad 2010-02-19 22:32:51

Haha, jag satte kaffet i fel strupe när jag läste första raderna. Men vad fasen, kör på bara :-) Så länge du besöker Svedala då och då! Pussen!

Postat av: Malle

Publicerad 2010-02-21 10:27:05

Hahaha, kör på bara Michellen!

Postat av: DIN LILLA LILLA SYSTER MATILDA

Publicerad 2010-02-21 21:10:29

jag hoppas att du skämtar !......

Postat av: jolinen

Publicerad 2010-02-22 19:43:35

Go for it! you have my blessings. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela