GypsyRose

Taking the long way around

sadarja

Publicerad 2010-02-06 11:11:44 i

Cat AR faktiskt sotast i hela varlden ibland. Denna kvinna, som ar galet insatt i NZ:s hiphopvarld, och hiphop i allmanhet, och som lever med denna musik dag och natt, har INGEN ANING om vad som hander i resten av varlden. Kolla har.

 

“Jahaja, dar har vi den dar Splash pa TV” – Cat

“HAHAHAHA!!!Vad pratar du for strunt? Vem ar Splash?” _ jag som kommer gaende fram till TV:n, och far se Slash.

“ MEN VA?! Det ar ju Slash. Han heter Slash. Och han ar ungefar det basta som har hant mig!!Lagg av nu Cat, hang med.” – Jag, givetvis mycket upprord over hur min karl behandlas

“ Ah! Splash eller Slash. Same same liksom. Och vilket band var han med i sa du?” – Cat

 

 

 

Suuuck. Kvinna.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2010-02-07 20:37:41

Haha, Splash :) Nära skjuter ingen hare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela