GypsyRose

Taking the long way around

jag akte till uppsala

Publicerad 2010-08-29 19:23:38 i







For ett par veckor sedan akte jag till Uppsala igen, men denna gang for att traffa Mia, en av mina narmaste vanner i Auckland, och som just flyttat tillbaka hem efter 11 ar i NZ. Hennes make Aaron landade i fredags, och katterna kom for en vecka sedan, sa nu ar hela familjen samlad igen! I dubbel bemarkelse, eftersom det vantas tillskott i familjen Stenmarck/Scott.
"Det blev ju made in New Zealand", stralade min fina van nar vi mottes igen. Hon var saklart jattefin, och gud vad jag har saknat henne!

Sahar fint var Uppsala den sommarkvall jag var dar!
Ni ser Mia pa forsta bilden, precis dar hon och Aaron gifte sig vid Uppsala Slott forra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela