GypsyRose

Taking the long way around

Starbuckshang

Publicerad 2009-09-28 12:08:49 i



En gang i tiden (ja, det ar sakert ett par veckor sedan nu), hade jag och Karlsson for vana att hanga pa Starbucks vid Sky Tower sena kvallar. Lattes och bocker i all ara, men det var minnena vi samlat pa oss so far i vart gemensamma liv som vi istallet gav oss han at.

Laser fortfarande The heart is a lonely hunter, som alskade, alskade lilla systern skickade i fodelsedagspressy. Den ar grym! Onskar jag hade mer tid att lasa bara. Men imorrn kanske. Imorrn far det ske! :)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-29 11:54:06

Åh! Vad handlar den om? Rekommenderas? Jag jobbar på Harry Martinssons Vägen till Klockrike just nu. Seg i starten, men jag tror att jag kojmmer tycka om den längre fram. Det brukar vara så med klassiker.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela