GypsyRose

Taking the long way around

hemma

Publicerad 2009-09-26 11:05:16 i

Hemma igen efter ett par dagar on the road med folk jag gillar. I onsdags bilade vi ner, jag Annica Dave n Mike. Alles gutt liksom! 10 timmar senare gled vi in i Windy Welly, och FY TUSAN sa kallt det var!

Jag har inte tid att skriva mer nu, jag har en lordagskvall att spendera med min hostelfamilj som jag saknat HEAPS, och imorrn jobbar bade jag och Strumpan tillsammans pa cafeet. (Vila? NOPE!) sen blir det visst utgang eftersom det ar Jordys sista natt innan han drar till HongKong.

Catch u on the flipside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela