GypsyRose

Taking the long way around

Varldens finaste manager och arbetskamrat

Publicerad 2009-11-03 01:08:19 i



Lulu Lee ar min manager pa cafeet, och hon ar nog varldens basta och finaste. Sahar klatchigt lacker var hon (till hoger) nar hon och min kollega Jinny var ute senast och slog klackarna i taket.

Lulu foljde med mig igar nar jag droppade tjejerna pa flygplatsen, sen tog vi en JAAAKLA svang over hela Auckland, sag Devonport igen och allt annat.

Val hemma vandrade jag med Lulus smala armar runt mina axlar ner till en av de kinesiska food courtsen runt hornet, dar vi satt lange, bestallde in olika sma ratter och bara pratade. Hon ar en underbar tjej, och om det blir som jag vill och vi planerar, aker vi till Kina ihop i januari for att mota upp Cathrine.
Vad tror ni om det? Poppa over till Kina lite sadar bara! ;)

Vi pratade om saker vi atit, och Lulu som kines ar givetvis mer skillad an jag pa detta omrade.
Lista pa saker Lulu atit:

* Hund
* Katt
*Skoldpadda
* Orm
* Kanin
* Ratta


I say skillat!

Har lovat att smaka pa bade det ena och det andra nar och om vi tar oss ivag till hennes hemland. Herregud, funderar jag allvarligt pa att dra till Kina en svang? GIVET!
Vi pratade om fenomenet Algjakt, och Lulu undrade hur vi tillreder algarna. BBQ liksom? ;)

Tack for varldens finaste manager!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela