GypsyRose

Taking the long way around

ja, men liksom

Publicerad 2009-11-22 03:43:27 i







Slanger upp ett par gamla bilder fran mitt och Karlssons senaste harfargningspartaj. Japp, vi spenderade hela kvallen inne pa vart rum, medan festen pagick ute i loungen.

Allt bra annars. Jag har en downer av olika anledningar, och av denna anledning har det varit daligt med uppdateringar den senaste veckan. Jag skriver en del om det, och kanner jag for det, kanske jag lagger upp en del av det har, en vacker dag.

Eller...sa startar jag en privat blogg for detta andamal. Det kommer sa mycket ord ur mig, men riktigt allt kanske jag inte vill visa for omvarlden. Ni kan val hojta till, ni nata vanner som av nan oforklarig anledning kanner att ni vill ta del av mitt emotionella bagage. Om ni kanner att ni kan hantera det. Jag vill inte kasta allt det dar pa er, bara sa ni vet.

Min pappa fyller 55 idag, och vad jag hort pa ryktesvagar, befinner han sig tydligen i Eypten for att fira.
Igar satt jag pa golvet i Cats morka hall, med henne strax intill. Jag lat tararna floda, och vi pratade djupt, djupt. Nar jag kom hem, ringde jag mamma och syster, och kunde sedan somna gott. Idag ar en mycket battre dag, med massa ny energi.

Tack!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-22 09:41:28

Skönt att höra ifrån dig. Varm kram!

Postat av: Malle

Publicerad 2009-11-23 00:53:58

Trefligt med en liten uppdatering från den bästaste Mitjellen :)

Postat av: Karlsson

Publicerad 2009-11-23 01:28:27

åh herregud, åh herregud, ÅH HERREGUD!!! trodde vi kommit överrens om att bevisen från denna kväll inte skulle slinka ut till allmänheten! :P

ses om några veckor finaste!

PUSS!

Postat av: 91:an Bergwall

Publicerad 2009-11-23 14:29:10

Jag vill då alltid ta del av ditt bagage, emotionellt eller icke! Jag funderar faktiskt också på att göra min blogg privat.. Känner mer och mer att jag vill skriva av mig och tycker att min nära bör få veta vad jag tycker och känner. Men absolut inte allmänheten. Inte när det blir för djupt liksom.. Så jag kommer nog att göra så, inom en snart framtid. Och då kära 45:an, är det DU som först ska få lösen! Pusspuss



Jag saknar dig så mitt hjärta svider. Tänkte på oss, på NZ och på skaparrummet och allt som hörde denna tiden till.. Jag saknar det nåt så otroligt! Jag behöver ett sånt, ett skaparrum, så jag kan få kasta av mig alla mina känslor och bara få andas lite. Själv, och bara vara.. Men min lgh är för liten. Så det får bli när jag flyttar. Då ska jag planera att köpa stort, så jag verkligen har ett sånt rum. Ja minns att jag mådde riktigt bra då! Kan ju även vara för att då fanns du vid min sida, dag som natt, min kära 45:a.. Som det svider att du e så långt bort! Jag får väl inget annat än att vänta.. Och det gör jag. Räknar dagarna.. Vi ses när solens strålar återigen träffar Sveriges just nu kalla och dystra mörker.. Vi ses!!! KÄRLEK!

Postat av: 91:an Bergwall

Publicerad 2009-11-23 14:29:51

Jag vill då alltid ta del av ditt bagage, emotionellt eller icke! Jag funderar faktiskt också på att göra min blogg privat.. Känner mer och mer att jag vill skriva av mig och tycker att min nära bör få veta vad jag tycker och känner. Men absolut inte allmänheten. Inte när det blir för djupt liksom.. Så jag kommer nog att göra så, inom en snart framtid. Och då kära 45:an, är det DU som först ska få lösen! Pusspuss



Jag saknar dig så mitt hjärta svider. Tänkte på oss, på NZ och på skaparrummet och allt som hörde denna tiden till.. Jag saknar det nåt så otroligt! Jag behöver ett sånt, ett skaparrum, så jag kan få kasta av mig alla mina känslor och bara få andas lite. Själv, och bara vara.. Men min lgh är för liten. Så det får bli när jag flyttar. Då ska jag planera att köpa stort, så jag verkligen har ett sånt rum. Ja minns att jag mådde riktigt bra då! Kan ju även vara för att då fanns du vid min sida, dag som natt, min kära 45:a.. Som det svider att du e så långt bort! Jag får väl inget annat än att vänta.. Och det gör jag. Räknar dagarna.. Vi ses när solens strålar återigen träffar Sveriges just nu kalla och dystra mörker.. Vi ses!!! KÄRLEK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela