GypsyRose

Taking the long way around

blommor, sadar spontant!

Publicerad 2009-11-11 08:12:47 i



Karlsson verkar ju veta hur man ska fa en grabb att ge en blommor, och hon fick haromdagen den vackraste bukett rosor jag sett pa lange, sa mycket tanke det lag bakom det!!! :) Heja Tom!

Nar jag kom hem igar kvall, stod denna fina bukett inne pa mitt rum och vantade pa mig. Glen ville inte vara samre an Tom, meddelade han mig nar jag med tarar i ogonen rort fragade vem den hemliga beundraren var.

For ovrigt, det har med att bli matad med jordgubbar pa en filt i Albert Park borjar bli rutin for Ingvarsdotter. Igar visade sig solen, jag var pa vag att bege mig till parken for ett par timmars chill nar Martyn meddelade att han minsann ville folja med, aven om han skulle jobba.
Sagt och gjort, ett sms till jobbet senare var han mig hack i hal. Och ytterligare ett moment senare ringde Chefen och gav honom sparken. Sa kan det ga! :)

Men vi glassade pa var filt, drack en flarra halvdyrt Sav Blanc-08, Martyn matade mig med jordgubbar och meddelade att mina brost var fina. ;) Haha, denna lilla grabb, han ar sa rar!

Jag fick folje till cafeet, och nar han lamnade av mig, meddelade han att middag med vin skulle finnas klart nar jag kom hem fran jobbet. Och visst var det det! GUD sa mysigt med grabbar som pysslar om mig pa detta vis, jag kan inte battre ha det!

Kommentarer

Postat av: jolin

Publicerad 2009-11-11 16:20:30

Klart du ska ha en karl (eller helst flera så det inte bir tråkigt)som skämmer bort dig lite. Iallsin dar!

Puss!

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-11-11 16:44:39

ah men sikka karlar! Glen impar tyckar jag.. mmm minsann. och den där M han verkar ju bra hyvens du ,)

Me miss u and me will think of u now.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela