GypsyRose

Taking the long way around

Oj, vad jag langtar!

Publicerad 2009-05-06 03:57:14 i



Ludvig, jag och Johanna svirar runt pa Paradise i stadsdelen Queens Park, London. Midsommarafton 2008.


Visst har jag det lajbans i
den har delen av varlden. Men det suger anda i kroppen och hjartat efter UK.
Vi har konstaterat det, i var familj, att det far bli UK efter att vi avslutat den har tiden i NZ.
" UK langtar man ju alltid efter, var an i varlden man ar", sager Annica, som i likhet med mig och Gabriella, tror att hon varit irlandare i ett tidigare liv.

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-05-06 21:50:24

åh herregud vad jag saknar dig just nu!!!! KOOOOOOM HEEEEEEM!!!!!





kom hem.



Jag hoppas att du är frisk nu (och att det inte är något allvarligare än en förkylning).

PUSS!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-05-06 22:58:39

så äre, UK längtar man alltid till, mer eller mindre!



åååh jag vill dit med dig nunuNU!

Postat av: Jojo

Publicerad 2009-05-07 01:42:41

Jag har nog inte vart irländare i tidigare liv, men definitivt engelsk! Vad annat kan förklara denna dragning till engelsmän jag har? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela