GypsyRose

Taking the long way around

Hanna fran arlov...hej!!!

Publicerad 2009-05-07 05:10:54 i

Aha, viken dag! Inne pa sotaste Malles blogg fick jag rejal sommarfeeling nar jag laste hennes inlagg. Sa nu ar heeela hostelet sankt i svensk sommarkansla, och jag dunkar pa Hanna fran Arlov sa det skallrar i rutorna.

"Hanna fran AAAAArlov, HEEEEJ! Ahhhhh, FRIDANS!!" Japp. Those were the golden days, tjejer. Och jag forsoker sa gott jag kan att smitta av mig pa mina inneboende, men det ar inte latt att forklara svensk frihetsmusik som later helt skogstokigt om man inte forstar texten. Faktiskt.
Men jag ger inte upp!

Jag ar fortfarande sjuk, men inte lika trott som de sista dagarna. Ett steg i ratt riktning. Idag har varit en riktig rushdag, och det kommer och gar en massa manniskor. Tur att vi far ha kvar vissa, som Simon. Honom tankte vi anstalla sa smatt, att ha till att putsa fonster, bara tunga saker och allmant finnas till hands for tre sma svenska hostelmanagers om det kommer otacka manniskor. Simon ar biff, ser faaarlig ut och kommer fran UK. men snall som en hund, det ar han, och vi charmar oronen av honom med nybakta svenskar kanelbullar och andra trevligheter.


Cheerios!

Kommentarer

Postat av: 91:an Bergwall

Publicerad 2009-05-07 15:21:34

Pass på! Här kommere:

Kärlek,glädje!!! :-* Men ja väntar me tangon tills vi ses, för då blire svira o fira!! Kan du hålla ut?? D e frågan d...

Postat av: 91:an Bergwall

Publicerad 2009-05-07 15:22:16

ooooppppps, glömde slänga me en liten krya på dej hälsning, här kommer den:

KRYA PÅ DEJ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela