GypsyRose

Taking the long way around

Galet rolig helg...och konsekvenser av det

Publicerad 2009-05-10 13:00:23 i

Igar svirade tre svenska hostelmanagers till det, efter en vecka av roligheter. Jag, annica och finska Satu som bor hos oss pa hostelet, trillade in pa en riktigt bra irlandsk pub i city. Hookade upp med kanske varldens sotaste engelsman, medan de andra tjejerna trillade vidare. Jag och Rowan, som engelsmannen hetter, trillade vidare till nasta irlandska pub, dar jag varit forut. Kvallens vartender visade sig vara skogstokig och dansade pa bardisken under karaoken. Och jag fick kopa 2 Guiness till priset av en! Da far man vara riktigt nojd!!

En helt galen kvall slutade med summering tillsammans med hostelfamiljen i kuddarna, och engelsmannen fick givetvis bli presenterad for hela min underbara familj som nu innefattar Johanna, Annica, Simon, Pol och Russel. Jag gillar't!

Jag tappade rosten under gardagen som en foljd av sjukdom och allmant hallaballoo, och kan bara vasa fram mina kommandon at folk. Harligt!

Idag fick Simon ett fnatt, han har slipat dorrar, rafsat lov och varit en riktig guldklimp, medan hostelmanagerna har tampats med riktigt rejala baksmallor, alla tre. Jag ar sa stolt over honom!

Och jag har fatt pussats med en engelsman...

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-05-10 13:06:49

Oooooh, Michelle! Och han är presenterad för bortafamiljen! Är han söt? Ser han ut som Mr Bean?? :D PUSS!

Postat av: A-L

Publicerad 2009-05-10 13:19:28

Ooooh, no Mr Bean? Men så spännande, pussas är ju faktiskt det bästa som finns! Puss på dig ;-)

Postat av: Jojo

Publicerad 2009-05-10 13:32:41

men du glomde ju min engelsman i familjen!!! =(=(=(... nu kommer jag in och skaller lite pa dig! na da kommer inte skalla... men hanga lite lapp!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-05-10 15:20:45

VADAN DETTA?



nufåru ringa snart så vi får samtala om detta, för giiiiirl I've got some goodies for you too! ;)

Postat av: Michelle

Publicerad 2009-05-11 04:28:27

haha, tjejer. Oh, sa sot han var! Rakad skalle, varldens finaste leende och loads of gadds liksom. Smal som en pinne var han, kunde nastan se rakt igenom honom! Precis som jag gillar't! ;) Puss tillbaka pa er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela