GypsyRose

Taking the long way around

dAGENS!

Publicerad 2009-05-26 04:26:46 i

Jo! Nu har jag tomts pa blod, kissat i mugg, kollat syn (skarp som en hok, fortfarande, jaaaass!), blivit matt och vagd och kontrollerad i alla vinklar. Jag har dessutom hoppat jamfota (bara for att jag kunde, ni fattar va?) till X-rayen rakt over korridoren, mots av Sweet Child o Mine i hogtalarna ovh blivit overtygad om att det ar varldens basta tisdag bara darfor att.

Trots att jag betalade 380 dollar. 380 dollar for att fa kolla att jag ar frisk. Halla. Det ar ett skamt. Fast det ar val bra.
Betalade lika glatt 120 dollar for att NZ:s goverment ens ska oppna upp min ansokan och kolla om jag far stanna i landet.

Suuuuck..

Men vad gor man inte?
Nu ska jag bara hitta annu ett jobb ocksa, sa att det borjar rulla dineros in pa kontot igen. Sa har kan vi inte halla pa, som jag och A konstaterade over varldens godaste Guiness igar.
For fan! Nu kor vi, tjejer! Chefen gnaller lite for mycket, vi ar konstant fattiga, jag blir liksom aldrig helt frisk och sushin igar var inte riktigt lika god som vi forvantat oss...Men vad gor man? Ah! det kunde alltid varit varre. Vem vill inte anstalla 3 svenska hostelmanagers pa halvtid liksom? GE OSS JOBB, JOHN KEY! Jag far ett bryt!

Hej!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-05-26 11:20:29

jaaa hejsan vad det gar...snart bra for oss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela