GypsyRose

Taking the long way around

Vi mår bra!

Publicerad 2009-03-01 20:50:50 i

Pappa, AL och alla andra som kanske är oroliga för oss, nu när det härjar ett oväder på Nya Zeeland. Vi mår så bra vi bara kan, ovädret håller sig främst på nordön och där finns ju inte vi längre.

Dock går våra tankar idag till de familjer hemma i Sverige som förlorat sina döttrar. Två svenska tjejer i 20-årsåldern dödskrashade strax utanför Whangarei igår eftermiddag, lokal tid. De hade inte varit i landet många dagar, och hade precis hämtat ut sin hyrbil Nissan Sunny.

Vi körde en Nissan Sunny. Vi åkte precis på samma sträckor som dessa tjejer. Men vi hade tur och kom hem från vår semester strax innan ovädret bröt ut.

Idag fyller min finaste mamma år. Massa massa grattis till henne ropar jag utifrån djunglerna, eftersom jag ska på en minihajk med start NU!

Måste rusa...

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2009-03-02 16:26:14

Ja fy fasen, grät en skvätt vid nio igår kväll när Karin ringde. Enligt beskrivningen var det ju två tjugoåringar från Jönköpingstrakten, vilket stämde alldeles för likt in på henne och hennes syster för att det skulle känns lugnt. Så fy, det var en knasig dag igår. Men nu känns det bättre, att allt är bra med er tokar på andra sidan klotet. Men kör försiktigt för tusan :-) Tusen kramar!

Postat av: stina

Publicerad 2009-03-02 21:06:20

Mehn michellen, ja hjärtat slog ett par extra volter när jag såg det på aftonbladet. men eftersom det stod att de nyligen kommit dit tänkte ja att det omöjligt kunde va ni, men man vet ju aldrig. skönt och höra att allt är bra. nu tycker jag du kan komma hem och ta värmen med dig för jag är trött trött trött på den här skiten nu! vill ha grönt gräs, kall öl och härliga trädgårdsfester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela