GypsyRose

Taking the long way around

Senaste dagarnas tokerier i bilder

Publicerad 2009-03-20 02:54:27 i





Jag vid en glaciar i Franz Josef.



NZ:s premiarminister John Key!

        

Helt tokiga dagar, som vanligt. Igar kom vi till Queenstown, den storsta staden pa sydon. Men tjena halla! Har snackar vi skidort, och jag blev allt liiite besviken. Trodde vi skulle komma till en storstad. Men sen kom jag pa. Jag ar ju pa NZ. Har bor 4 miljoner manniskor sammanlagt. Det ar inte direkt trangt. :)

Idag har vi iallafall varit och kollat in varldens aldsta bungyjump, som startades i Queenstown av AJ Hackett. Ett par klasskamrater passade aven pa att hoppa, och ett par andra testade Canyon Swing, den nya attraktionen som ska vara den ungefar livsfarligaste grejen man kan gora. :)

Vi har sett pancake rocks, massa vattenfall och annat kul. Kikade f;rbi en av inspelningsplatserna fran Sagan om Ringen idag ocksa, men inte en minstaste souvenir hittade jag att plocka med mig. Det ar for daligt! :)
Jag har FORTFARANDE inget besked om mitt liv om sisadar 3 veckor. Det kommer val att bli en rejal outflipping snart, om jag kanner mig sjalv ratt/. Det ar sa jadrans massa booook att fixa med, vet inte hur jag ska klara av allt. Men det ordnar sig.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-22 22:51:30

Heeeej snygga tjej!

Måste ju erkänna att jag lever lite genom dig här hemma...envisas med att tvinga alla att tro att det du gör i NZ gör ju jag självklart med;) Ja du vet som Allram hehe:D Är verkligen super avis på dig! (som vanligt) Ni gör ju så sjukt roliga grejer! Ta hand om dig! Puss puss/Hanna

Postat av: Mia

Publicerad 2009-03-23 16:21:27

Jadu... Du klarar det kan jag tala om. För du klarar allt. Åååh den som ändå kunde sticka över till zeeland för en stund! Här sitter en annen med procent o promille o genetik och kredit och debet o fan o hans moster... Det senare ingår i historian. ;)

Jag är så jäkla glad för din skull att du passar på och upplever och lever! Jag lever lite genom dig här "hemme". Kram kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela