GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-03-04 09:55:29

Fan vad smal du blivit Michellen! Jag skulle nog också behöva dra en runda till NZ hehe :) PÖSS

Postat av: Jullebulle

Publicerad 2009-03-04 11:45:23

Faktiskt exakt min tanke Malle! Och håret växer tydligen som ogräs därnere med...

Jaha Malin. Ska vi börja spara så kan vi åka i höst sen? ;P



KRAM på dig finaste sötnosen! Det är sååå skönt att se att du mår bra!

Postat av: stina

Publicerad 2009-03-04 12:42:57

guuuud va snygg du är i håret kvinna! snygg annars också givetvis =) långt har det blivit också =)

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-03-04 20:14:59

hååååret har växt minsann! hihi du ser så glad ut, jag blir alldeles glad!



see U in 43 days :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2009-03-05 01:05:39

Ni är då allt för rara, kära vänner. Jag blir alldeles glad, om jag nu inte skulle vara det innan. Håret växer, det vill jag lova, men det där med vikten kan ni vänligen lägga ned. Jag har iofs inte vägt mig sen jag lämnade Sverige (sunt ska det va!), men här lever jag inte direkt på nån diet. Om det inte finns nån diet som består av alldeles för mycket latte, bakelser, kakor, ÖÖÖÖL och massamassa utemat. Men tack ändå, jag blir ju glad! ;) Puss på er alla!

Postat av: Nisse!

Publicerad 2009-03-10 12:16:40

Jag ville bara hålla med föregående talare, det var fan vad snygg du är =) Puss Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela