GypsyRose

Taking the long way around

Jag och Karlsson gick pa bio...

Publicerad 2009-07-20 12:36:22 i













Och sa har kul hade vi da...Rocky Horror gar varje friday night here in Auckland at the mo. Folk klar upp sig, som sig bor. Och man far dricka alkohol, inne pa bion!!Helt tokigt, tyckte jag och varldens basta Karlsson pa taket nar vi trodde vi skulle behova smyga in vara flarror med red bull och vodka.

Jag satt i mittgangen, bredvid Karlssons sate, och fick sedan salle av massa utkladda, trevliga prickar.
Hojdpunkten maste varit nar alla i salongen stallde sig upp och gjorde The Timw Warp tillsammans!

Kommentarer

Postat av: Nils

Publicerad 2009-07-21 12:21:02

Alkohol i all ära men fick man äta chips och dipp??? =) Saknar dig vännen!

Postat av: Ingvarsdotter

Publicerad 2009-07-21 23:01:04

Haha!!Nisse, min alskade van! Nej, det tror jag bestamt inte man fick...Det ar bara pa bion i Skara det gar for sig, om man tar med sig egen gaffel och sant da forstas...:) Those were the glory days. Saknar dig ocksa hjartat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela