GypsyRose

Taking the long way around

Idag ar det time!

Publicerad 2009-07-17 04:08:31 i

Idag ar jag supersugen att lyssna pa svensk folkmusik. Idag saknar jag min musiksamling hemma i Sverige.
Jag har abstinens efter jack Vresswijk, och denne man ar nast intill omojlig att hitta pa natet. Sa nu gar hans version av "Grimasch om morgonen" pa repeat pa Last.fm.

Dessutom ar det snart dags for Lisa Ekdahl, Lasse, Miss Li och Lars Demian. Och Steffe.Steffe, min finaste. Jag saknar dig live! Det varker i hela mitt svenska bultande hjarta av att inte fa min dos av denna UNDERBARA musik som gor hela mig levande.

Gabby, nar du har lust, vill du skapa en shared mapp med all denna vackra musik pa msn? Jag kreverar!!


Ikvall smyger jag och Karlsson in en flarra Pinot Gris ps bion, varldens basta Rocky Horror Picture Show gar har varje fredgaskvall i 6 veckor. Jag ska dricka vin och sjunga med i dessa braiga latar sa att det skallrar i vita duken. Dessutom tanker jag sitta i mittgangen, eftersom jag o Karlsson inte fick platser bredvid varandra.
Vin-picnic i biomorket liksom! :)

Sen blir det annu mer quality time med min UK-brutta och sambo sen ett ar tillbaka, vi drar till favvohaket Danis och shakar vara lurviga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela