GypsyRose

Taking the long way around

Fruktstund!

Publicerad 2009-07-26 23:07:02 i

Rolig grej som skankte solsken over hela min lordag!

Nar jag och Jackie (Jackie Brown, som jag kallar honom, efter filmen ni vet?) stod och lattjade runt som bast i cafeet idag, kommer en Tiki Tiki Taxi i full galopp med en glad Strossel pa, forbisvangandes utanfor.
Strossel hoppar in, gar med bestamda steg fram till disken, hor sig for om laget och racker mig en vacker klar orange apelsin, innan han tackar for sig och aker vidare.

Bara sadar
. Mina arbetskamrater tittade lustigt bade pa mig och efter Strossel.
Vad sager man?

" I thought that should sheer you up 2day, did u like it?", var Strossels forklaring senare.

Han ar sa rolig, var fina, konstiga och helt skogstokiga hippievan.

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2009-07-27 02:05:00

Ibland märker folk att man behöver muntras upp innan man själv gör det. Jag älskar dom. Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela