GypsyRose

Taking the long way around

Till Malle och Fredrik

Publicerad 2009-01-12 08:08:33 i



Jag önskar att ni båda kunde vara med mig här, där livet är lätt att leva, och det inte är alls svårt att må bra. Det är varmt och skönt, och det är nog svårt att vara riktigt ledsen här. Malle, vår finaste, jag blir helt ledsen när jag läser din blogg. Det här är mitt sätt att säga att jag tänker på er varenda förbannade dag, och fortfarande inte vet vad jag ska säga för att få nån av er att må bättre. Vad annat kan jag göra, än att säga att jag finns här, långt borta kroppsligen, men helt nära i mina tankar?
Malle, vad kan jag göra för dig? Vad kan jag säga?

All will be well....Just have faith.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-12 16:01:05

Åh, gulledej. Nu blev jag lite tårig i ögonen. Det finns väl inte så mycket att säga egentligen, det är bara att rida ut stormen och hoppas att man kommer ur den med förnuftet i behåll! Tack så hemskt mycket för alla fina ord iallafall, de värmer! :) KRAAAAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela