GypsyRose

Taking the long way around

Hördu E!

Publicerad 2009-01-14 05:32:05 i

Jag ville bara säga att du ska ta det lugnt på din resa ut i världen, när du nu behagar komma ut till den. När det nu kan tänkas bli. Trots att jag sitter här på andra sidan jorden håller jag koll på dig, och menar att du ska va snäll mot din mamma. Hon har ont nu, har jag hört. Det innebär väl att du snart är hos oss. Vi är många som längtar. Över hela jorden, i princip. Och längst bort sitter alltså jag, och får inte träffa dig förrän du är 3 månader stor kille. Det ska bli spännande, och jag längtar så mycket! Trots att din mamma lovade mig att hon skulle klämma ut dig innan jag åkte. ;)

Hälsa din mamma att jag är med henne i varje värk, svordom och allmänna krämpor. Trots att jag är så långt borta, finns jag där i tankarna. Varje dag, varje stund.

Snart är du här. Och jag vill vara en av de första att hälsa dig välkommen till en underbar värld och till ett underbart, väntade liv som bara är ditt.

Välkommen, du lille. Du är efterlängtad.

Kommentarer

Postat av: Mamma Bardh

Publicerad 2009-01-15 09:13:12

Åh du är så himla fin fin fin min vän.Jag blir alldeles hjärtelycklig och leendet ger sig aldrig av.

PUSS O KRAMAR!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela