GypsyRose

Taking the long way around

Good bye Sweden!

Publicerad 2009-01-05 09:34:27 i

Imorrn bär det av. Klockan 16.25 ska planet lyfta från Landvetter, förhoppningsvis med mig på. Tillsammans med klasskamraterna Jessica, Anna och Helena (som envisas med att gå efter grekisk tid;) ska jag först till London, sedan vidare till Dubai och därefter raka vägen till Christchurch. Det blir bra skit! :)
Dagarna som passerat har fyllts av sociala aktiviteter, nu är jag helt rörig i huvudet och vet knappt vilka jag träffat och inte. Ni får ha förståelse. Dessutom har jag resfeber, och har svårt att somna på nätterna. Tur att jag bor i samma rum som en syster som är en lika stor nattuggla som jag. :)

På bilderna nedan ser ni alla de nära o kära jag hunnit avverka so far. Typ.




Gabriella, pappa och jag.



En lite gråtig pappa och en förväntansfull Mikaela



Bästa vännen Hanna och Wilma



Jag och Hanna i bilen på väg till Skövde för att skaka loss de lurviga en sista gång



The Carlsons and me



Jag och Kaspian Bardh. Mamma Bardh finns också på bild, men henne håller jag närmast hjärtat istället för allmän publicering.

Kommentarer

Postat av: Anna!!!

Publicerad 2009-01-05 19:03:15

Heeey girl. om ett dygn är vi på väg ut i stora vida världen! tjo ho! packar du i rygga eller väska? om du har rygga har du fligthbag då eller? kisses

Postat av: Nisse!

Publicerad 2009-01-06 22:17:31

Ha det nu så underbart min underbara vän och ser redan fram emot att träffa dig till våren. Vi höres av över nätet!! Massa slemmiga pussar på opassande ställen hehehe

Postat av: Jolin

Publicerad 2009-01-07 21:16:02

Nämen va fint du har det här nu då!

Jag satt o pulade inatt med min blogg och jag har hår kvar på huvudet idag. ;-)

Fast den är ju inte klar. Det blir den aldrig någonsin.

Åh hoppas att du har det så bra så bra där borta på andra sidan världen sötnos!

Kom ihåg! Hem kommer man alltid!

KRAM O PUSS!

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-07 22:48:54

michellen då! hoppas resan gått bra, ser fram emot att följa ditt äventyr här och på FB. så hoppas på hyfsat bra uppdatering av ditt liv där nere samt en sjuhelsickes massa bilder. kollade snuttar från trolltyg i tomteskogen nu igen och log lite för mig själv o tänkte på dig =) snygger bild du fått in långt där uppe också. sköt om dig nu så hörs vi.

puss // fjant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela