GypsyRose

Taking the long way around

Till Jolene

Publicerad 2009-02-26 01:20:23 i

J! Min allra mest alskade 2-barnsmorsa! Den basta Jolenen i hela vida varlden! Tank att jag missade ditt samtal, nar du ville hora min rost efter en vaken natt. Nedrans oflax!

Ditt sms varmde in i hjarteroten, dar jag samlar minnen, dofter, manniskor jag alskar och platser jag vill aterkomma till. Jag vill ha med dig har, dar man far njuta av livet varendaste dag. Men jag ska uppleva at dig ocksa, och halla tummarna for att det bankar pa dorren en vacker dag och se The Bardhs utanfor!

Tack for annu en dag i ett underbart land.
Och tack for Jolene, hon som alskar mig for den jag ar, och ser i mina ogon vad som pagar djupt dar inne, pa insidan.

For henne som jag kan lassa av mina synder hos, utan att for en sekund bemotas med tvivel och negativitet.


Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-02-26 11:55:31

Å nu sitter jag här o tjuter...Jag som är nysminkad och ska upp på stan.

Jag kan ju inte ringa dig nu heller för nu är klockan typ 12 på natten hos dig...Men jag kanske kan ringa dig när det är morgon igen eller kanske kväll igen? Imorgon hos dig iaf ;-P

Kom hem nu så att man slipper tänka bäjb!

PUSS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela