GypsyRose

Taking the long way around

Kowabunga!

Publicerad 2009-02-04 09:29:20 i



Tjo! Lyckan är stor här i kulturturisthemmet på Nile Street idag. För idag var dagen jag och brudarna bokade vår Nissan med automatväxel till den kommande två-veckorssemestern som startar lördagen den 14 februari klockan 0900.

DESSUTOM! Passade vi lite spontant på att boka varsin biljett till IRON MAIDEN som kommer till Auckland samtidigt som oss, alltså den 20 februari. Joorå, det ska bli tokarns skoj att se dessa gamla hårdrocksrävar. Ska bara plugga på lite musica också, eftersom dessa inte riktigt ingår i min vardagliga musikmotion. Det ska erkännas.

Men! Så skoj!

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-02-05 00:21:40

Jamen va underbart!!

Jag har gjortat utmaningen. Jag använde bildmappen och tog 6 mappen i den. Var det så?

Jaja. Kul var det iaf. Tur att man inte har många nakenkort du!

Snart fyller du år!

Undrar vad snälla postmannen kommer med då??

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-05 09:18:12

Halloj!

Det låter så roligt allt ni gör tycker jag, snajsigt värre! Här är det snö och planen är ridning, men det är så satans kallt så jag drar in Emelie på ett sidospår, shopping, nästan samma sak :)



Du är utmanad!



http://malinkraft.blogg.se/2009/february/utmaning-igen.html#comment



Puss!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-02-08 01:57:44

nejmen! hälsa gubbarna från mig!



jag har förresten varit stentuff ikväll och skaffat blogg, jag förväntar mig hinkvis med kommentarer!



pussen

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-02-08 01:59:12

oj nu blev det fel

hoppas länken funkar nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela