GypsyRose

Taking the long way around

En pojke är född

Publicerad 2009-02-08 21:36:51 i

En måndag morgon har aldrig startat med bättre nyheter. SMS:et till mig lät såhär;

"Hej. Klockan 02.47 kom Eliot Bardh till världen. Han väger 3890 g och är 50 cm lång. Allt har gått bra, och han är jäätelik Kaspian. För tillfället ligger han och äter och sover."

Tack för den här måndagsmorgonen! Tack för att Eliot äntligen har kommit, och för att Jolene varit en superkvinna med superkrafter. Igen.
Leendet som sitter på mina läppar kommer inte släppa under hela dagen.

Välkommen till världen, Eliot! Vi har ju väntat som små tokar på dig! En hel kulturturismklass här på NZ har engagerats i din resa till världen, och idag har jag en glad nyhet att ge dem!!

XXX

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-08 22:46:00

Åh finaste Michäääl!

Han är så fin och så liiiiiten. Jag ska lägga ut bilder imorgon. Vi har tagit så mycket kort att batteriet är urladdat. :-)

Vet du vad? Emma ( hon som var beräknad 2 dagar efter oss) födde en Sally kl 11,30 samma dag! Knas va?

Håhå.

Det är underbart att vara dubbelmamma. Jag Har tre jättefina snarkare att ta hand om.

PUSS!!!!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-02-09 00:10:33

ÅÅÅÅÅH nu har han kommit!!!!



fy tusan vad bra



välkommen eliot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela