GypsyRose

Taking the long way around

BaaB, Brush, Otakt eller kanske the tingelingers?

Publicerad 2009-02-19 07:04:44 i

Jo visst forstar ni! Pa min blankaste fodelsedag som firades bland annat i New Plymouth, i bilen, i Waitomi Caves med alla lysmaskar, samt i Hamilton, beslot jag och mina compadres att gora slag i saken. Och starta det efterlangtade bandet. 91:an Bergwall har sedan lange tjatat om en Ukulele, och nar det val kom till kritan, passade jag och Annika pa att kopa varsitt munspel.

Bandet ar igang, och jammet skots pa alla stallen vi kommer at. Givetvis i bilen (blasa, blasa, blasa alla tva p[ EN GAAAANG medan det bara hors BLONG BLIIING i baksatet dar Bergwall latsas vara rockstjarna och kunna ALLA latar, helst alla pa samma gang, jag skrattar ihjal mig varenda gang hon drar fram det dar lilla instrumentet).

Vi ljuger aven garna for folk och later dem tro att vi ar professionella musiker, villket har resulterat i ett par paparazzibilder fran tyska turister, medverkan i var hostelvards brollopsvideo (Ta nan fin bit som passar till brollopet, snalla!) och inbjudan till diverse jamkvallar.

Jo! Det gar framat for oss minsann.

Men fragan ar: Vad ska vi heta av ovanstaende?

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-19 10:47:46

Hahahaha, I like The Tingelingers! :)

Hm, en skum grej, sitter ju på Fredriks dator nu och det är typ ordbehandlingsprogram överallt. När jag skriver blogg och NU när jag skriver här. Tex så vill det att mitt skratt i början ska heta Maharadja istället, och Tingelingers ska heta Tingeltangel. Skumt!



Ps, spännande med den där karln från Maiden, fast jag har ingen aning om hur han ser ut eller nåt ;P



PUSS!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-19 13:41:11

The Tingelingers är ju klockrent. Kör på det. Men vafan... det var ju vi som skulle starta band ju. Hihi.

Kram!

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-19 15:24:48

haha förstår att du är nöjd nu michellis! Här hemma är det kallt jävelberg ja! Stina är av någon konstig anledning inte gjord för det här klimatet då mina "likfingrar" gör sig påminda alltför ofta (du kanske inte såg dem i sälen?). Jobbade inatt, lättförtjänta cash. Är lite halvsnorig som resten av landet typ. Snart åker david och elvis, vilket jag inte ser fram emot. alla åker bort!!!! Men skönt för dem såklart =) Har många projekt på g i lägenheten, dock börjar de betas av sakta men säkert vilket innebär att jag måste hitta på nya projekt. hmm någon ide?

dags att fläska i soffan framför sköna melrose place haha.

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-02-19 19:30:51

haha detta är ju så sjukt gulligt, och för att anknyta till min förra kommentar: jag antar att ni ska vara förband till maiden? ;)



jag röstar på tingelingers!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela