GypsyRose

Taking the long way around

Annu en dag pa nordon

Publicerad 2009-02-24 07:47:11 i

...Och jag har absolut ingen aning om var jag ar. Har suttit i bilen mest hela dagen, forutom nar vi var och kollade pa vulkaner, heta kallor och nar tjejerna hoppade bungy vid Lake Tapou, saaa vackert! Internetcafeet jag sitter pa ar inte det basta (nan som ar forvanad??), sa jag kan inte heller idag lagga upp nagra bilder vad det verkar som. Och jag som har sa mycket att visa er darhemma!!

Imorrn headar vi tillbaka till Wellington. Elin har en het dejt med en gitarrist och givetvis hanger Girl Pack henne i hasorna. Gratis galej med musiker, yes pls!
Livet on the road ar galet kul, jag har laddat minnesbanken i skallen full med sa vackra vyer, underbara manniskor och bra musik att huvudet kanns konstant tungt, tungt, tungt. Hur far man ur sig allt, skapar balans i hjartat igen, och samtidigt plockar med sig de basta minnena hem? God only knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela