GypsyRose

Taking the long way around

jag sade att jag alskar min mamma va?:)

Publicerad 2009-12-15 05:21:58 i

Mailade just Umea Studentkar. Sahar sag det ut.

Hej Studentkaren!
 
Och till att borja med, GOD JUL!
Idag fick jag ett paket med posten, dari lag rakningen for karavgiften, forsenad som ATTANS ar den ocksa.
Jag betalar med gladje pa stort, men forst vill jag skylla allt pa min mamma. Lyssna pa foljande;
 
Jag bor pa Nya Zeeland, min post eftersands av min omma moder, som julen till ara slangde med en flarra glogg och hembakade pepparkakor i samma paket som rakningen fran er. Tva flugor i en small, liksom. Ekonomiskt och mycket typiskt mamma-beteende. Ni fattar sjalva.
VAD AR DET HAAAR FOR KNARK?! Utropade Nya Zeelandska tullen och beholl paketet i flera veckor, innan de paketerade om min mammas goda tanke och antligen skickade det vidare till mig.
 
Se dar. Inte mitt fel. Men forlat! :)
 
Sen skulle jag hemskt garna vilja veta vad jag, som till 100 % natstuerande fattiglapp, far av min karavgft. vart finns all denna info?
 
Tack! Och UMEA UNI rocks!Typ.
 
Regards,
Mikaela Ingvarsdotter

Kommentarer

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-12-15 18:52:16

skrattar, skrattar och skrattar..

45:an u rock! typ... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela