GypsyRose

Taking the long way around

mitt hjarta fyller tonaring!

Publicerad 2009-12-03 00:37:12 i



     

Idag, lokal tid, fyller mitt minsta lillasysterhjarta 13 ar. Det har faktiskt varit hennes fodelsedag i 12 timmar och 18 minuter so far, men hemma i Sverige har det precis slagit over till den 3:e dec, sa nu ar det officiellt BIRTHDAY!!!

Jag sitter har pa Nya Zeeland och fattar inte riktigt vad som hande. Ett ar har snart passerat sen jag sag mitt lilla troll, och hon har blivit sa stor. Jag hoppas hon far varldens basta fodelsedag, med massa paket, overraskningar och hemlisar! Det ar hon vard, min duktiga, stora men lilla tjejja!

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-12-04 01:22:53

Hon har förändrats galet mycket. Jag höll på att inte ens känna igen henne. Men hon har ju den glowen som ni tre systrar har. så det gav sig. ;) Miss u hun.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela