GypsyRose

Taking the long way around

beautiful x-mas at the groove

Publicerad 2009-12-27 09:26:03 i











       


Det blev en bra jul, med tomte o allt. Juldagen lag jag pa en av de stora kuddarna ute i parken m Bianca o Chris, medan Alex o Caro packade och flyttade. Det var lite sorgligt. Julaftons natt lag vi i vart nedslackta rum 3. Jag, Caro, Alex, Nicolita, Bianca o Glen, och begrundade det faktum att vi var de sista av HostelFamiljen.

Juldagens kvall stod en Tikki Tikki utanfor mitt hem och vantade. jag och R akte till Mission Bay, satt pa stranden o gjorde upp en brasa. Drack bubbel medan vi pratade om forna jular, kommande jular, och planer infor framtiden.
Jag har fatt ett datum da R forsvinner fran NZ. Det kanns bra och sjukt konstigt pa samma satt.

Har precis kommit hem fran en roadtrip m Bianca o Nic, det blev Coromandel, illegal taltning i nan slags backe vid parkeringen till Cathedral Cove, som vi vandrade till imorses. GUD sa vackert det har landet ar!
Vi satt pa ett klippblock medan vagorna skoljde over vara nakna fotter och pratade om Livet i sin Storhet. Gud, vilka fina tjejer!

Dave textade, o vi mottes upp hemma pa The Groove nar vi kom hem till Aucks igen. Imorrn bar det av till Gisbourne for RHYTM N VINES, NZ:s svar pa Woodstock. Ska bli sa sjukt kul att jag knappt kan barga mig!!Ska bara jobba hela dagen forst, sen kommer Bianca n Dave o plockar upp mig, sa bar det ivag direkt.

Nu ska jag hem, duscha, packa om, plugga lite o ringa Karlsson. Det ryktas om haaaarlighet!

G'night, o tack for mitt UNDERBARA liv!!

Kommentarer

Postat av: Karlsson

Publicerad 2009-12-28 06:47:56

Jaaaa här ska det talas om härligheter! OCH skvaller hihihihihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela