GypsyRose

Taking the long way around

Snart examensdags for Ingvarsdotter!

Publicerad 2009-08-01 11:22:58 i

The Final Countdown har startat!

Pa torsdag den 6 augusti tar Er Ingvarsdotter examen, och blir fardigutbildad KulturTurismEntreprenor, efter 2 ar som student. Det ar stort, och jag och tjejerna ska givetvis fira med pompa och stat hela dagen. Skumpafrulle, skumpalunch och middag uppe i Sky Tower for att sedan kalasa loss rejalt resten av natten.
Som KOM IHAG! Jag vill ha Grattishalsningar fran alla! Det ar jag vard!

Men! Jag ska fortsatta livet som student, pa halvfart iallafall. I host pluggar jag ett par tre distanskurser via GBG:s Uni. bland annat. Turismrelaterade amnnen blir det!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2009-08-01 20:53:37

GRAAATTIS! Om jag säger det nu, får jag dispans om jag råkar glömma på torsdag? Min hjärna simmar över av jobbgojs, flyttgojs och semesterlängtan. Oh, vet du vad Michellen, igår stod jag mitt bland 50 000 U2-fans och gräät en skvätt, fint var det! Saknar dig massvis, puss!

Postat av: 91an

Publicerad 2009-08-02 12:45:05

jaha du min vän, så är dagen D snart kommen.. Känns lite overkligt måste ja säga, men på ett bra o ett dåligt sätt.. svårt vill ja medge, svårt.. ja ska oxå plugga lite mera i höst.. Vet du.. ja e sjuk, o om ja inte blir frisk tills ons, va händer då? får ja inte ta examen?? Usch o fy varit sjuk i 2 veckors tid, 2 olika pencillin, inget hjälper.. hua.. håll tummarna, ja grattar redan nu! Grattis älskade! Du e guld värd denna examen, som du kämpat!! pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela