GypsyRose

Taking the long way around

fredag kvall

Publicerad 2009-08-21 10:10:28 i

N Im soon off to watch some TELEVISION med mina compadres Jo, Strumpan o tyska arbetskollegan Catherin hos sist namnda. Det blir Australian Idol, slappslapp och Vietnamesiskt take away. Mumma!

Eftersom vi inte har nan TV har pa hostelet, ar vi inte direkt bortskamda med detta. Ja, ni dar hemma. Nu skulle se mig nu. Heltidshippie som hasar runt i langa koftor, dricker fair trade chailattes, nynnar/sjunger/visslar/gnolar mig igenom mina dagar utan brus i kommunikationen.

Japp!


Och om nagra dagar kliver lilla friken Hanna Thorold av planet i Auckland. I hennes resvaska ligger SVENSKA ZOO till mig (Hanna, taaaaack!!!), och som tack bjuder jag pa ett par hostelnatter sa tjejen kan fa jet-lagga av sig i fred.
Det ska bli stort kul att ses pa andra sidan jorden!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-08-21 11:27:34

Det låter som om det där livet passar dig alldeles utmärkt. Härligt! Jag vill också komma till Auckland... Vill vill vill...

Kraaaam!

Postat av: Malle

Publicerad 2009-08-21 16:51:44

Hahahahah åh mitt pucko, trodde det var någon form av bok eller tidskrift du skulle få, och undrade så smått när i helsike du blev så intresserad av djur och zoologi, HAHAHHAHAHAHA :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela