GypsyRose

Taking the long way around

Kärlek till mig från klassen

Publicerad 2009-04-13 07:08:40 i

Här får ni några exempel på vad som stod i det kuvert som jag fick med mig hem efter vår avslutningsfest, då alla i klassen skrivit positiva egenskaper om varandra. Ett superbra sätt att avrunda 2 år, och få tillfälle att gråta lite till, som om det nu skulle behövas...

"Mikaela! Mjuk själ med med stort hjärta under en tuff yta!"

"Mysig och tuff brud med ett stort hjärta!"

"Färgstark med massor av energi. Du får alla runtomkring dig att må bra!"

"Grymt bra talare och väldigt charmig!"

"Du är en människa jag saknar när du inte är här!"

"Du får mig på bra humör! Hela du är en underbar människa med ett gott inre!"

"Charmtrollet nummer 1! Vem kan motstå dig? Snäll, omtänksam och intelligent är ord som beskriver dig bra!"

"Mikaela min lilla hoppetossa som sprider glädje och tar fram det bästa hos folk!"



Och från Bergwall kom dessa ord. Jag vet att det är hon. Sånt vet man liksom...


" Du får mig att LEVA! Släpper dig aldrig min vän, vi ses igen!"

"Du tillhör min familj, vare sig du vill det eller inte. Njuter av varje sekund av livet, tar aldrig något för givet!"

Kommentarer

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-04-13 10:32:09

Ne men du.. D dar va inte fran mig.. hmm...

NAEEEE ja bara slojja, sjalvklart! Tack sj for d fina orden! Du betyder saa mkt for mig.. Ja saknar dej massa redan.. ses snart... tiden flyger som sagt.. love love love

Postat av: Malle

Publicerad 2009-04-13 10:57:55

Haha, ja jag kanske kan bryta mig in i deras lya och fota lite ;) Hihi :) Sedär, låter som om det var en lugn påskafton som du sa, jag flängde mest runt med Anders you know. Underlig relation I tell you that! Förstår att det känns tomt nu, måste vara en himla skillnad mot att ha varit hopbuntade som sillar det sista hehe. Men nu bär det iväg mot nya äventyr för vår Michellens del, och det vet jag att du kommer fixa galant, precis som allt annat!!



Love ya! PÖSSSS!

Postat av: A-L

Publicerad 2009-04-13 17:49:00

Åhh, fina du, allt stämmer ju på pricken på vår Michelle, hård men snäll (TACK Malle, jag hade helt glömt denna fiffiga ramsa). Usch, låter jobbigt med så många avsked på en och samma gång, men det är ju som tur är bara för en stund. Snart (iallafall ganska snart) är du tillbaks med dem, och oss, i Svedala igen. Läääängtar! Ta hand om er, kör försiktigt och dra några margaritas åt mig med. Puss o kraaam!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-04-13 18:32:10

Ja.. det är ju på pricken du. Det är det. Kram.

Postat av: ewe

Publicerad 2009-04-13 19:10:07

Hej pärlan. drömde om dig i natt, att allt va sådär igen som när vi var 6-14 år trots att jag åkt från dig kl 6 så hann vi ändå sitta i telen i 3 timmar efter jag kommit hem, och vi tjatade om allt(säker rätt mycket ovesäntligt) men saknade dej massor när jag vaknade. RING om det är något,finns alltid här Stora saknar kramar från mig & (harry)

Postat av: Nilsson

Publicerad 2009-04-13 23:18:44

Kan inte annat än att hålla med dina klasskompisar, du är en underbar människa du! SAKNAR DIG! skicka ditt nummer snart så att jag kan ringa till dig. Puss Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela