GypsyRose

Taking the long way around

Ursäkta mig??

Publicerad 2008-09-01 23:26:50 i

Hanna säger:

Mikaela är du med?? hihi

Doris Day säger:

hennes msn är lite knas ibland


mikaeeeelaaaa??

Hanna säger:

åhhh herregud va seeeg hon är

Doris Day säger:

ja!

Doris Day säger:

toka!

Hanna säger:

"Hon, den där...Underbara människa" jag vill ju veta vem som skriver kärleksbrev till min bästa vän!!!?? Läste detta på hennes blogg nu haha

Doris Day säger:

jag tror det är mia!

Hanna säger:

jaså ja ja då är de ok

Doris Day säger:

mia björnberg

Hanna säger:

ja man måste ju hålla ögon å öron öppna så att man inte blri bedragen! haha

Doris Day säger:

jag tror aldrog hon skulle ersätta dig med någon!

Hanna säger:

haha ne de skulle hon inte våga

Doris Day säger:

aldrig!

Hanna säger:

eftetsom ilona o tommy betalar mig för att va vän med din syster så haha, å gud jag e sååå tokigt kul

Doris Day säger:

HAHA

Doris Day säger:

nej för då skulle de adoptera bort henne!

Hanna säger:

haha

Kommentarer

Postat av: Mia ANDERSSON

Publicerad 2008-09-01 23:36:28

hostar och harklar mig och gör mig till på alla vis

Andersson, om jag får be.

Postat av: malle

Publicerad 2008-09-02 11:30:46

hahahahaha, sitter här o skrattar för mig själv :)

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-02 18:24:59

HAHA HAHA HAHA. ganska så skoj, jag och hanna är så vitsiga ;) och SORRYSORRY på efternamnet där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela