GypsyRose

Taking the long way around

Pissigt sjuk...

Publicerad 2008-09-29 11:30:32 i

...Är jag. Igen. Trodde denna förkylning/omstart i systemet var över. Men icke. Nu när jag och min mamma var i STHLM i helgen blev jag med ens snorförkyld/influensig igen. Jag mår piss. Värre än så. Jag är så där sjuk att jag gråter för ingenting, är varm i ögonen, rosslar i halsen när jag andas och skiter i var jag slänger av mig mina kläder i lägenheten. Allt är så jobbigt när man är sjuk! Jag blir gnälligast i världen.

Idag skiter jag i alla saker jag borde göra. Jag pallar inte. Jag ska kolla på film.


Och idag är det min namnsdag. Vad är det för namnsdag, kan man undra?Jag är SJUUUUK!!!

PS, Är det ett tecken på överkonsumtion när allt man stoppar i munnen smakar nässpray?DS

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-29 14:32:12

Men gumman då! Ja, ta hand om dig nu. Det finns inga måsten. Kroppen kommer först.



Grattis på namnsdagen!!!

Postat av: J

Publicerad 2008-09-29 16:12:06

Grattis på namnsdagen! :) Vi tar o bokar allt imorrn då om du mår bättre o kan tänka lite kanske? :D Om du kommer till school så ses vi la där då... Kram kram o krya på dej!!!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-29 23:27:30

men lilla stackare då, tycker så synd om dig :(



Men jättemarängen och latten hjälpte väl lite? :)

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-09-30 11:05:06

åh gummsilums!!! snart är jag hemma igen! jag landar i lisch vid sjutiden imorn så det är bara att pallra dig bort till mig så drar vi en rulle och vaniljglass och chokladsås!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela