GypsyRose

Taking the long way around

Om natten...

Publicerad 2008-09-06 05:00:01 i

Har precis landat hemma efter en utekväll med delar av kollektivet. Det var en bra kväll, trots att The Hester Ladies inte var med mig av, av olika skäl. Min sista fredagsnatt på Hester road, iallafall för det här året. Jag vet inte riktigt var jag har mig själv just nu, jag längtar hem samtidigt som jag inte riktigt kan förstå att den här sommaren är slut...
Delade iallfall en rolig natt på Registry med Kristina o co, o sen en taxifärd o efterfest med Simon, hans vän och Darren. Bra skit. Hoppas sötaste J kunde sova i lugn o ro iallfall...O resten av kollektivet såklart. Mig rör det inte särskilt mycket, eftersom jag o J åker hem onsdag morgon. Det blir till att sova på Stansted (vi tackade nej till sovplats hos Enrico o Ludde)

Äh, det här blir inget bra. Dags att krypa till kojs. Imorrn är det Swedish theme party @ Hester road, och söndagen tänkte jag ägna åt att vara bakis. För sista gången. But life goes on. Det gäller bara att hänga på och göra det bästa av saken, right?

Nästa inlägg kommer när jag är lite mindre...trött.


Fridens!

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-06 10:34:06

raring, hester finns kvar, portsmouth finns kvar, england finns kvar! det försvinner inte för att du åker hem, och du kan åka dit igen, när som helst! Om du inte har något emot att ha en lillasyster i släptåg ;)



vi ses på onsdag, tänk på den stundande (svenska) måltiden!!



puss på kinden

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-06 10:37:55

btw så har tobbelito laddat ner the shoebox med alla satc-säsonger som vi ska bränna ut, så då blire maraton! :D

Postat av: malle

Publicerad 2008-09-06 16:13:23

haha, kan nog lugna dig med att det inte är sista gången du är bakis heller ;)



puss!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-09-06 18:32:44

Åh!!! Snart e´du hemma kömpis! Längtar efter dig, hör av dig när du känner att du kommit i fas hemma så kan vi träffas och ta ena fika/öl/mat =) Puss på dej!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-09-06 19:30:49

Hihi, nej det hoppas jag abseluuut inte att det är sista gången du är bakis? ör det tror jag då rakt inte =D Hoppas du njuter av din sista helg! Det är alltid läskigt när saker börjar nå sitt slut, när man börjar tänka "nu är sista gången jag gör det här och det här". Ses snart, puss o kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela