GypsyRose

Taking the long way around

Nya tag, nya krafter...

Publicerad 2008-09-15 14:38:12 i

Efter en lugn fredag i Kungshamn, åkte jag och J tillbaka hem till Lisch. Avrundade kvällen med en minifest hos klasscompadren V, höll mig nykter och åkte sedan hem efter ett besök hos M, en av de nya TUREttorna..
Söndag sov jag längre än längst (fattar inte hur mycket jag egentligen kan sova), innan J och S plockade upp mig för en promenad i ett solbadande och höstkyligt Lish. Degade hela långa dagen hos J, åt pizza och fick väl lite gjort med skolarbetet.

Jag tror att jag börjar sova ikapp mig själv lite grann nu, men förkylningen känns bara värre och värre för varje dag, och jag vet inte alls hur det står till med saker och ting. Jag har varit ledsen, jag tappar orken, jag strör prylar runt om mig och har noll koll på läget och min framtid.

Men! En bra sak är att det tankar på så IN I BOMBEN på Mellbygatan. DET, mina vänner, är vi verkligen inte vana vid från den engelska livet. Så nu har jag en massa massa braaa musik på ITunes igen. SKÖNT!

På fredag ska jag träffa en, eventuellt två av mina bästaste kusiner. Det ska bli tokarns mysigt!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-09-15 16:32:53

hej ses vi imorrn?kramis

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-16 01:03:18

Musik är som omega 3 för onda leder...

Varför tar du inte och hakar på min hittepåiga utmaning? "Mitt liv i musik"

Du är ju ung, tös, du kan ju lägga upp en låt i månaden utan att bli sist ut. ;) Det är jättekul att läsa alla andras val i musik.



Och så en uppmaning på vägen... Ta det lugnt! Kanske din förkylda lekamen inte vill att du ska åka omkring och göra en massa saker just nu? Kanske vill den ligga i en säng och bli omhändertagen tills den är återställd? Och kanske är det precis vad du orkar med också?

Joda, det går. Du har en säng.

Låtom folket komma till eder! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela