GypsyRose

Taking the long way around

Jag och min syster synkar fortfarande till 100 procent

Publicerad 2008-09-01 23:36:55 i

Doris Day säger:

jag är inte redhead längre!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

men va?vad är du för slags head då?

Doris Day säger:

jag är typ...plommonhead!

Doris Day säger:

haha, det lät stört

Mikaela Ingvarsdotter säger:

näää, så rart!

Doris Day säger:

nej men det är typ mörk-brun-med-lite-rödaktigt-skimmer

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Får jag kalla dig det då? Plommonheadet, kom nu så går vi!

Doris Day säger:

ja gärna, det lät rätt sött

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Haha, tänk att det är faktiskt mitt med. Exakt den beskrivningen skulle jag ge mitt hår just nyu...

Doris Day säger:

tänk om det är samma nyans, tokigt!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

kunde.Bara.Inte.Hålla.Mig.När.Jag.Gick.Förbi.Alla.Hååårfärger.På.ASDA.

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Jag försökte verkligen Gabby, men till slut gick det inte längre....;(

Doris Day säger:

hårfärger är grejen!

Doris Day säger:

men det är så jädra kul att experimentera

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Nämen gud jag vet!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Lite rädd att det skulle bli tantlila. sådär som tanter färgar barret när de ska va lite fräcka!

Doris Day säger (samtidigt):

jag var lite rädd att detta skulle bli såndär nyans som en åldersnojig tant har när hon försöker känna sig lite yngre, duvet sådär mörklila

Doris Day säger:

HAHA

Mikaela Ingvarsdotter säger:

NEJ! VI TÄNKER FÖR LIKA!!!

Doris Day säger:

detta är nästan läksigt!

Doris Day säger:

*läskigt

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Nä, detta är SJUKT!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

HAHAHHA!!!

Doris Day säger:

vi tänker exakt samma även över landsgränser!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Fatta hur FRÄCKT DET ÄR ELLER!!!

Doris Day säger:

JA!

Doris Day säger:

haha, ha vi omedvetet gått och färgat samma färg tro?


Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-02 18:26:10

det ÄR läskigt :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela