GypsyRose

Taking the long way around

Ja, det stämmer nog

Publicerad 2008-09-24 10:59:52 i

Jo, i mina ljusa stunder känner jag mig precis lika klok som min J beskriver. Alla de där tankarna och känslorna kommer ibland till sin rätt, och vimsar inte bara omkring i skallen på mig. Ibland har jag alldeles ypperligt bra samtal. I fredags eftermiddag på Lilla Blå var ett sådant tillfälle. Då jag och J talade om livet och om människorna. Hon är alldeles underbar, och bär ett förlåtande och stort sinnelag.
Igår kväll var ett annat sådant tillfälle, i vår säng där M sorterade tvätt medan min kropp gav mig vrålont i lymfkörtlarna igen, på grund av stress.

Jag lever genom de där goda samtalen.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-24 13:15:26

Ja serru, du är inte så dum du inte.

När ska vi sitta på bergklacken vid den lilla tallen och dricka kaffelatte och se på stan och drunkna i ett sånt där klok-toksamtal?



KRAM!

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-09-27 00:52:32

Åh vad du är fin Michellen.



Vet du om? Det är alldeles prassligt under fötterna när man går ut!

Hoppas att du har jättekul i Stockholmo nu och ni svänger era lurviga tokmycket!

Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela