GypsyRose

Taking the long way around

In sickness and in health..

Publicerad 2008-09-04 19:57:28 i

Sommarens leverne kommer ikapp mig...

Idag är jag hemma från jobbet. Vaknade upp med en rosslande hals och allmän hängighet. Ringde upp J, som tyckte att jag skulle stanna hemma.  Sagt och gjort, slängde iväg ett sms till Steve och meddelade att de fick klara sig utan mig idag.

Så jag har sovit ut rejält, vilket var välbehövligt. Sedan tog jag en långpromenad i ösregnet. Upp med paraplyet och på med musiken, så var saken Biff!
Har sovit hela eftermiddagen, och nu är jag på gång igen. Sötaste J viskade nåt om en glass som väntade på mig i hennes frys, innan hon stack till jobbet imorses. Och gissa om den smakade gott när jag vaknade från min
tupplur i eftermiddags?Mumma!

Fick även en välbehövlig ryggmassage av J igår på kontoret, och jääääklar vad skönt det var!Hon hittade både en och två knutor som löstes upp, sedan kände jag
mig näst intill som gummimannens fru, med mina "nya" leder.


The fall has arrived here in Portsmouth, the winds are chilly and the leafs has start to fall from the trees. I can really feel the change, like I always do this time of year.
And Im OK with it, Im getting ready to go home. For this time, at least. But Im sure I will be back in Portsmouth, and then...Who knows?London has always been one of my favourite places in the world...I can tell you that much...;)



Hester Family @ Firmafäääst. Ja, ni ser ju själva vilket gäng vi är. ;)

Kommentarer

Postat av: Sandra dee

Publicerad 2008-09-04 22:58:51

hej mika! så du ska oxå flytta in hos johanna? guu va kul asso! hihi looking forward. ses snart babe!

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-09-05 01:02:48

Mojmoj!

Nu är det höst här med. Nästan iaf. ;-)

Tänk va många fler "Hester Roads" du kommer att finna i din världsomsegling Mickan. Det är det som är det charmiga . Loveställena tar aldrig slut och finns alltid kvar hos en. Man måste bara njuta i dom just då. Just nu. Så dom finns sen. höhö flum som vanligt. ;-)

Vi ses snart! KRamen!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-05 09:12:40

Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela