GypsyRose

Taking the long way around

Happy Hour @ The Registry!;)

Publicerad 2008-09-02 21:14:47 i



It actually is this fun to be named Ingvarsdotter and live the life in Portsmouth. ;)
(This will be written in english so my dear Enrico can understand it, without having it translated...;)



Annikki, the new swede Patrick and Annikkis friend Julia is having a good time...Or at least Annikki..;)



Jasmine, Melanie and Simon. U can see Sven in the background, Jasmines one of three brothers.





Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-09-03 07:05:10

baserat på denna bild ser det nästan ut som att vi har ungefär samma hårfärg nu, men lägg upp en bild där man ser lite bättre för tusan!



Idag är det regnigt och mysigt häri Sverige, jag ska snart traska iväg till min lilla buss där jag ska avnjuta en halvtimme med mysmusik, engelskaglosor och kanske lite sömn.



Nedräkning: 7 dagar kvaaaaaar!



puss i pannan

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-03 10:05:22

Haha! Vilken rolig min hon har där på mittenbilden, Annikki =) Och jag undrar. Den däringa Jasmine? Vad kommer hon ifrån? Inte Sverige väl? För varför heter han Sven? =P Nu satte jag mig själv i ett "alla-svenskar-heter-Sven"-fack. Fast typ mer... Bara svenskar heter Sven...? Äsch, du fattar :) Puss!

Postat av: M

Publicerad 2008-09-03 12:12:29

Gabby: Åh, så mysigt det låter med busstur. Saknar det lite grann, fast inte den delen med att vänta på anslutande buss i SKARA, Staden som Gud glömde. Typ. ;O Men som sagt, jag saknar att bussa med dig, Sis! Japp, endast en vecka kvar, sen står jag där med händerna i sidorna på Sten Sturegatan, redo att ställa till med en massa jävelskap!;)



Malle: Jasmine kommer från Tyskland, vilket praktiskt taget ÄR Sverige, det vet ju alla ;)

Ja, Sven är ungefär så svenskt det kan bli, det är många i hennes släkt som har svenska namn. Torsten fanns det visst en kusin som hette, bland annat. De måste helt enkelt älska Sverige!

Ja, visst är Annikki så söt på den bilden? Hon fick ett bryt när hon såg att jag lagt upp bilden på bloggen, men sen ryckte hon på axlarna och sa att; Ahhh, what the hell. Thats what I look like when Im drunk. Thats just the way it is!".



Pussa på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela