GypsyRose

Taking the long way around

Om jag var en sån där tant...

Publicerad 2008-10-17 16:54:52 i

...Som kunde hitta saker genom att humhumma lite och så, ni fattar ju själva. Ja, iallafall. Då skulle jag hitta min ask med alla mina piercingsmycken, för nu är jag trött på skiten. Vill byta! Vill vara kalasfin när jag träffas Ze Klan på lördag, som är imorrn.

...Dessutom skulle jag i samma veva hitta min locktång, som jag behöver till nästa fredag. Då är det HalloweenFÄST i min skola, och jag tänker mig Mitjellen- Marionettdocka. Kan det vara nåt? Jag ser allt framför mig, jag kommer vara jättesöt och oemotståndlig. Men det HÅLLER INTE utan korkskruvslockar. Vem har sett en marionettdocka med rakt hår?Va?VA?! Åh.
(Måste smygöva på att se ut som en docka också, det är ju det som är kruxet. Det verkar jobbigt)

Jaha! Har ni tråååkigt och inte kan vänta på alla Halloweenläskigheter, checka in på www.hotel626.com. Skitläskigt är det, och man kan bara checka in från 18.00 på kvällen fram till 0600 på morronen.

Johanna är i Rom. Saknar henne gör jag. Men imorrn blir det JÄVELFEST med min allra, allra bästa Klan. Håll i hatten, för här kommer det att gå undan, I´m telling you!

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-10-17 20:37:07

ehm jag kan ju säga då att din locktång kanske möjligtvis möjligen finns på en toalett på sten sturegatan 24. ett tips bara!



JAG VILL OCKSÅ PÅ HALLOWEENFÄST.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela