GypsyRose

Taking the long way around

För att slippa ifrån studierna...

Publicerad 2008-10-13 16:20:47 i

...bloggar jag. Har käkat mellis, sitter med laptopen i knät och har första säsongen av Supernatural påslagen i bakgrunden. Men det är TRÖGT som satan att plugga. Har tappat energin till det här helt, och vet ine riktigt vart jag lagt den. Men va fan, det blir ju inte bättre än man gör det, även om jag hundra andra saker som cirkulerar i skallen.

I helgen åker jag till GBG för att Klandansa med...Just det, Klanen. Tänkte även locka ut Miavännen på en stor Latte under lördag eller söndag, för henne har jag inte träffat sen jag kom hem, och det är redan en ruskigt lång månad sedan.

So, what else is new? Det är regnruskigt utanför fönstret, jag har sovit ungefär 12 timmar inatt, och jag vet fortfarande inte var jag har mig själv. Skulle mer än gärna lägga ut bilder från helgens bröllop, men kameran ligger i bilen, som körts iväg på reparation...So, hold on ladies and gentlemen! Bilder kommer, men först sen...;)
Missade dock att fota E när han klev in i finkostymen i Donken igår, minen från folket där var obetalbar.
"Klä upp sig för att käka på Donken?Var är ungdomen på väg?"

Adios, flamingos!

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2008-10-13 22:35:57

hihi, kommenterade förra inlägget innan jag läste detta (måste ha rätt ordning i hjärnan liksom) jag väntar givetvis tålmodigt på bilderna :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela