GypsyRose

Taking the long way around

The times they are a-changin´

Publicerad 2008-11-14 12:26:12 i

Big time just nu. Flyttlasset tillbaka till Falköping gick i förrgår. Nu är jag inkvarterad i familjen Johansson igen, och vi tar en dag i taget. Det blir ju inte för så lång tid, jag har ju Nya Zeeland som väntar på mig!! Lägenheten i Lisch gapar tom, eftersom de flesta saker som tidigare gjorde den till ett hem, är mina. Där ska Marcus nu bo kvar. Japp.

Jag har över öronen
med saker att göra i skolan, och blev alldeles nu helt stressad över hemtentan. SÅ gott om tid har jag faktiskt inte! Ska strax knäppa på SATC, fälla upp laptopen och koka ett gott te´ innan jag kryper upp i soffan för att få ett par timmars pluggande. Allt är stilla här hemma, folk är iväg på sitt, och jag tänder ljus och lyssnar på Slash bästa gitarrsolon för att döva ensamheten och mota bort tystnaden. Fast du, det är rätt skönt att vara själv ändå. Det är nyttigt.

Helgen blir lugn.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-14 13:17:28

REVELATTION! Hoppet är inte det sista som lämnar oss! Det är ju ENSAMHETEN! Eh ja... Man blir då tankspridd av att sitta i skolan alldeles för länge en fredag... Och mer tid ska det bli! Soon är vi tillbaka i England och då ska David få prata igen. Han är tydligen APförbannad på GM och UK nu. Stackars människa...

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-11-14 14:40:36

KRAMAAAR

Postat av: Mia

Publicerad 2008-11-14 23:13:19

Du e utmanad!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-11-15 01:21:34

Ja, det ÄR skönt att vara ensam. I lagom doser såklart. Carrie och gänget gör det naturligtvis ganska mycket lättare =) Nästa gång vi ses kan vi se filmen och gråta en skvätt. Den är så fiiin! Tusen kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela