GypsyRose

Taking the long way around

Svartskalle to be...

Publicerad 2008-11-23 22:51:14 i

Det färgas hår i den Johanssonska/Ingvarsdotterska hemmet. Paint it black, säger jag bara, medan Syster Yster satsar på guldbrunt. Det blir tjusigt vilket som, misstänker jag. High class bitches måste ha high class hair colours, eller hur? ;)

Idag har varit en bra dag. Jag har ganska många sådana nu för tiden. Jag har lyckats plugga en smula (dock på tok för lite, men ändå), jag och Gabby stack upp till Meddo och tinade upp våra stackars vinterfrusna själar i varsitt solarium innan vi åkte ut till Boutique Violens julmarknad i Ugglums gamla skola. Fick första riktiga julkänslan där och då, när skymningen närmade sig, och det började snöa lätt.

Väl hemma trasslade jag runt lite, innan Hanna och Sandra kom och hämtade två glada systrar för en tripp ut till Floby för dejt med Ewe. Skvaller, kladdkaka och passande nog Gossip Girl stod på kvällens program. Passar utmärkt för mitt Gossip Gang, I´m telling you! ;)

Nu blir det skräckfilmskik och tedrick med nyfärgade Syster Yster, topp!
Imorrn glajdar jag runt här hemma, packar väska och pluggar om vart annat.
Dessutom blir det Klandejt, och OJ så jag längtar efter dessa sköna brudar!

You know you love me - XoXo
Gossip Michelle

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-11-24 16:44:06

Hihi, nu blir det kladdkaka igen :) Tur att det är en av Michellens favoriter ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela