GypsyRose

Taking the long way around

Det lektes friskt på gymnasiet

Publicerad 2008-11-23 23:02:24 i



Allå allå, hemliga armén!

Kommer ni ihåg, brudar? När vi lekte krig uppe på Mösseberg i 3:an på gymnasiet? Haha, det var längesen jag hade så kul, och seriöst lekte. Det värmdes upp ordentligt innan, sen lekte vi krig i flera timmar, vill jag minnas. Fajten fortsatte sedan resten av gymnasiet, så fort vi kom åt fälldes det krokben och brottades ner motståndare i skolans korridorer, i matsalen eller på på väg ut till parkeringen. Haha!  Nån som har kvar filmen? Vore ju underbart att få tag på...;)
( Jag och Nils var i samma team, det ser man ju såklart på vår krigsmålning)

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-11-24 00:14:07

haha fan vilken häääärlig bild michellen! när händer new zeeeeeland egentligen?

Postat av: Helena

Publicerad 2008-11-24 10:49:13

Heeey micky, ha det så uuunderbart kul nu i England!!!! Vi ses i december!!! Kram kraam

Postat av: A-L

Publicerad 2008-11-24 23:09:30

Åh, tack för idag min finaste! Det är alltid lika herligt att få spendera tid med dom jag gillar mest! Ta hand om dig och ha så tokroligt du bara kan i englandet! Puss o kram i massor!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-11-25 19:20:44

Jag kan tänka mig att fröken Nilsson säkert säger något om jyyyr på den här bilden. Kan det vara så att du och jag ser ut som två tokiga jyr? Hoppas att du mår gott i England. Puss å kram

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-11-26 10:00:37

Haha. jag mötte dig precis innan ni skulle ut i krig kommer jag ihåg. Hon är ju skvatt garn tänkte jag. ;-)

Har problem med att ta mig ut på FB men det jag tänkte skriva där var: Ha så roligt i Englandet! Drick mycket kaffe för mig! KRAMARKRAMARKRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela