GypsyRose

Taking the long way around

Åh, jobbigt med valvaka

Publicerad 2008-11-05 01:13:05 i

Klockan börjar närma sig jättesent, och snart trillar ögonen ihop. Trots världens roligaste valvaka med Filip och Fredrik i Kanal 5. Heders till er, grabbar! Och visst är det superintressant, men...Jag.Orkar.Bara.Inte.Mer.Snart.
Måste få min skönhetssömn.
Det blir till att gå upp tidigt imorrn bitti och se det sista av valvakan. Det är ändå det är som mest spännande, eller hur?
Sen ser jag gärna ett sammandrag med high lightsen från natten, nån annan gång.
Egentligen skulle jag suttit på valvaka med min klass i Lisch under trevliga former, men den föribannade supertjocka dimman och blixthalkan (höll på att hamna i grannens trädgård på väg hem, trots dubbdäck och tantfart på bilen) tvingar mig att sussa skavfötters med Syster Yster inatt.

Men visst är det spännande?
Det här valet är det viktigaste på länge. Och blir det min favorit Obama som tar hem segern, då tror jag att världen kan bli ett bättre ställe. Inte bara i USA, det kommer påverka oss alla.


Gonatt, och lycka till där ute i natten, alla kämpande valvakare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela