GypsyRose

Taking the long way around

Min lil´ sis är den bästa i världen.

Publicerad 2008-05-24 14:30:03 i

Mikaela Ingvarsdotter säger:

vad ska du göra på din födelsedag nu då?


Doris Day säger:

ja ingen är ju hemma, så jag och tobias ska väl hitta på något

Mikaela Ingvarsdotter säger:Jaaa, självklart. Ha det så himla mysigt ikväll, massa kramar!O jaaa, självklart ska vi rösta på Perellan

Doris Day säger:

Detsamma, ha det bäst! Jag saknar dig massa sissy!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

jag lovar, du kommer få en toppenfödelsedag, lita på det!

Doris Day säger:

det tvivlar jag inte på!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

saknar dig också, hjärtat.

Mikaela Ingvarsdotter säger:

massa blöta pussar

Doris Day säger:

pusspuss!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

(Eftersom vi inte pussar irl)

Mikaela Ingvarsdotter säger:

Tjarå!

Doris Day säger:

haha

Doris Day säger:

Öh, tjabarå


Sweet lilsis, I miss you ditt lilla troll.

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2008-05-24 15:04:43

Åh, läskigt när ens syskon börjar växa ikapp en, de ska ju vara små och veta mindre än man själv. Så är väl kanske inte fallet längre, iallafall inte alltid =) Hihi, tequlia.. mumma =) Då förstår jag att du är lite småbakis idag. Sånt är inte att leka med när man är 23 vill jag lova. Saknar dig också Michellen, ta hand om dig så hörs vi snart! Puss o kraaam!

Postat av: skabb-sis

Publicerad 2008-05-25 14:26:08

haha, det är ju faktiskt så att VISSA är för tuffa för att pussas ;)

Men för sjutton, glömde du rösta på perellan igår? Det gick ju inge bra! Fast, hmhm, UK kom ju SIST då.... höhö

;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela