GypsyRose

Taking the long way around

Enriqo tror han har lärt sig det svenska ordet Slampa, och använder det friskt

Publicerad 2008-05-24 15:21:32 i

Såhär lät det på MSN nyss...



Enrico säger:
Slumpa!


 @nh har lagts till i konversationen.


Mikaela Ingvarsdotter säger:

Slumpa hah!

Enrico säger:
both of you are slumpa

Mikaela Ingvarsdotter säger:

who r u to say that?


 Johanna har lagts till i konversationen.


Mikaela Ingvarsdotter säger:

slompaloooompaaa!

Enrico säger:
Oh my god!!The two Slumparna!!

Johanna säger:

enriiiiiiiiiico!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

jäääää!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

haha, nice singing !!

Johanna säger:

enrico's singing?

Mikaela Ingvarsdotter säger:

yep

Enrico säger:
I know , right?

Mikaela Ingvarsdotter säger:

beautiful!

Johanna säger:

i want to hear

Mikaela Ingvarsdotter säger:

haha!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

come over here and maybe he give u a private show

Enrico säger:
splendid!

Mikaela Ingvarsdotter säger:

grrrrrreat!


Haha, han är väl för söt. Nu sitter han bredvid mig i soffan och sjunger karaoke, smörsånger med Aguilera såklart. ;)

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2008-05-24 17:48:19

Kan man få se ena beld på denna hära enrico? Verkar va en rätt kul kille =) Här hemma har solen skinit hela dagen, jag har solat lite efter jag kom hem från jobbet. Ikväll ska jag ta hand om min pojk som kom hem från KSS idag, han fick åka tut tut bilen in i tisdags. Brusten blindtarm är inget som går över av sig självt sa doktorn och opererade bort skiten. MISS U! pösssss

Postat av: skäb-gäb

Publicerad 2008-05-25 14:28:13

Jag är kinda förtjust i enrico, han verkar helt amazing!

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-05-25 19:03:23

Mari: Men heregud, vad otäckt och stackars Mike!Hur mår han nu?Vila vila vila antar jag?Hälsa honom en hel massa!Ska försöka lägga upp en bild på Enrico, fast han finns här bland bilderna, bla med Ann på en bild. ;) Och jaa, han är helt amazing faktiskt!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-05-27 17:01:01

Hej igen! Jo han mår väl rättså bra, han är sjukskriven i tre veckor nu sen får vi hoppas att han är bra då. KRAM!!

Postat av: Ammeliii

Publicerad 2008-05-29 18:06:21

Hej Michelle!! När jag öppnade min brevlåda idag så låg det något mystiskt i brevlådan, något som inte hör till vanligheterna. Blev lite nervös först, lite kallsvettig. Men så insåg jag snart att det var ett meddelande från utomlandet, närmare bestämt england. Och där i englandet så bor ju du, just nu. Tack så hemskt mycket för brevet. Det var en riktig överraskning och väldigt väldigt roligt att läsa. Hoppas att vi ses eller iaf hörs nu när du kommer till hemlandet. Tycker om dig tjejen. Ge mig din adress om du inte redan gjort det så jag kan skicka tillbaka.. adios amigo

Postat av: jayjay

Publicerad 2008-05-29 18:51:19

One of a kind! ;) så.. va filmen bra rå??? måste den varit tror ja.. Najs att ni hare grymt! D har ja me.. såå skönt :D Ge J en kram från mig (elle flera haha) Pöss!

Postat av: Abelinga

Publicerad 2009-01-13 19:16:07

Keep up these useful pieces.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela