GypsyRose

Taking the long way around

Oj, så skoj!

Publicerad 2008-03-01 10:18:46 i

Det är kuligt att åka till Tattoo Meltdown i T-stad ihop med Baby!;) Det kan jag nu konstatera, efter en hel dags shoppande, gaddande, dansande och ölande. Dessutom är det ju så roligt att träffa och catcha upp med alla våra vänner och bekanta inom tatueringsbranschen, och dessutom att träffa nya kontakter.

Jag fick min sittning lite billigare (Fänks Jolly Jonny) och kunde därmed köpa den fiiina skjortan jag spontanhittade.

Idag har vi ont, men ack så värt det är!


Vi hittade Ola i vimlet, och Marcus tog chansen att catcha upp med honom och få sig en kompisgadd, fint!
Det blev bestämt att vi snart ska komma till Skövde, köra lite med nålarna och sen ut o dricka öl på kvällen.
Ola verkade mer än nöjd att äntligen få sätta lite bläck i sin barndomsvän.


image516

Kommentarer

Postat av: Albertrita

Publicerad 2008-09-30 09:56:01

many thanks for your dedications to this world

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela